Batalie pentru obtinerea de profit de pe urma celui mai puternic simbol al Rusiei.

A fi "Furnizor oficial al Kremlinului" a devenit o importanta miza pentru companiile care isi desfasoara activitatea in Rusia. Eticheta care asigura publicitatea unui produs este o certitudine incontestabila. Acest lucru face ca firmele sa lupte pentru a o obtine, ca garantie pentru succesul pe piata.

Un numar tot mai mare de companii din Rusia incearca sa obtina profit de pe urma celui mai puternic simbol al tarii prin intermediul unei noi etichete: "Furnizor oficial al Kremlinului". "Ne da o pozitie unica pe piata", explica Vasili Dmitriev, purtator de cuvant al producatorului de votca Russky Brilliant (Diamantul rus).

"Furnizor oficial al Kremlinului" se poate citi pe eticheta acestei bauturi, repetandu-se ca slogan in spoturile publicitare ale marcii. Votca a primit eticheta, dupa ce s-au efectuat mai multe teste de calitate, la care s-a adaugat o contributie - neprecizata - pentru Corporatia furnizorilor Kremlinului, organizatie non-guvernamentala creata in 2004, ale carei birouri se afla intr-un palat moscovit. Vicepresedintele acesteia, Igor Pototski, spune ca rolul organizatiei este de stimulator al calitatii produselor rusesti.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.