‘’Publicitatea in spatiu ar putea reprezenta o metoda prin care Agentia spatiala sa devina mai familiara publicului american si in acelasi timp sa obtina importante sume de bani’’, a explicat congresmanul californian, numarul doi intr-o subcomisie dedicata stiintei din cadrul Congresului american, subcomisie ce vizeaza bugetul NASA. El nu a facut nici o referire concreta la modul in care se va realiza aceasta publicitate in cazul in care legea pe care o sustine va fi votata de Congres. El a solicitat si alegatorilor sa avanseze propuneri pe site-ul sau de internet. ‘’Totusi, nu se pune problema sa punem inscriptii publicitare pe robotii pe care ii folosim in misiunile pe Marte sau sa instalam neoane pe Statia Spatiala Internationala’’, a subliniat el. Doug Cooke, responsabilul NASA pentru programele de explorare spatiala cu om la bord, a declarat pentru Wall Street Journal ca orice propunere de acest fel merita luata in considerare, precizand ca Agentia spatiala americana a mai tatonat aceasta idee in urma cu cativa ani.