Internetul, cafeaua si mobila sint domeniile in care brandurile au facut pasi anul trecut, pe gustul consumatorilor.
Google, Apple, YouTube, Wikipedia si Starbucks au fost brandurile care au marcat anul 2006, potrivit cititorilor portalului brandchannel.com, realizat de specialistii de la Interbrand. Peste 3.600 de oameni din 99 de tari si-au votat marcile favorite, iar cele cinci au tinut virful clasamentului la nivel global, chiar daca diferentele geografice si-au spus cuvintul si in publicitate.

Astfel, in Europa au condus Ikea, Skype, Nokia, Zara si Adidas, sud-americanii au ales Corona si Bacardi, iar Asia a preferat Sony si Toyota. Nord-americanii si canadienii au votat brandurile care se regasesc, de altfel, si in top 5 global, dar in alta ordine: Apple si YouTube au trecut in fata motorului de cautare, iar lantul de cafenele a depasit enciclopedia virtuala.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.