Televiziunea publica suedeza SVT a publicat joi, din greseala, pe site-ul sau o stire potrivit careia Papa Ioan-Paul al II-lea ar fi murit, stire care a ramas on-line timp de 5 ore, incepand cu ora 16:00. Se pare ca eroarea a apartinut unui redactor care pregatea anticipat un material despre Suveranul Pontif si care, din greseala, a tranmis textul din calculatorul sau in retea. "O greseala de neiertat" a declarat purtatorul de cuvant al televiziunii - Johanna Niemi.