Postul RTL a lansat un show pe termen nedefinit, in care cei 15 concurenti vor trai intr-un sat special amenajat

Popularul show de televiziune Big Brother a cunoscut o transformare spectaculoasa dupa ce postul german de televiziune RTL II a lansat, pe 1 martie, o noua emisiune in care concurentii vor trai, pe termen nedefinit, intr-un mini-oras inventat, desprins parca din pelicula americana "Truman Show", relateaza publicatia britanica "Sunday Herald". Oraselul Big Brother in care vor locui cei 15 concurenti este dotat cu absolut toate cele necesare traiului - de la piata centrala, ateliere de reparatii si pina la grajduri.

Satul include trei tipuri de locuinte: apartamentele "saracilor", situate linga grajduri si echipate doar cu strictul necesar, locuintele "normale" si vilele "bogatasilor", unde locatarii primesc trei mese pe zi si sedinte de masaj.

Toata lumea trebuie sa munceasca in satul Big Brother si sa-si duca la bun sfirsit sarcinile corespunzatoare "statutului social". "Este un microcosmos social al carui motor central este lupta de clasa, invidia, dar si posibilitatea de a parveni sau de a regresa pe scara sociala", a declarat un purtator de cuvint al RTL II.

Producatorii asteapta casatorii si copii

Competitorii, care se vor lupta pentru premii si bani in valoare totala de un milion de euro pe an, vor fi invitati sa se confrunte cu anumite provocari individuale, precum invatarea unei limbi straine sau initierea in tainele unei meserii. Daca vor avea vreodata sansa de a-si exercita noile cunostinte in lumea reala, este un lucru pus sub semnul intrebarii, din moment ce sefii de la RTL vor sa-i tina in orasel pe concurenti pe o perioada nelimitata. Dupa cu spunea Katja Hofem-Best, seful executiv al sectiei de divertisment, show-ul ar putea continua "la nesfirsit", dupa "vointa telespectatorilor si a lui Dumnezeu". Realizatorii spera ca locuitorii satului Big Brother sa traiasca aici multi ani, sa se indragosteasca, sa faca copii si sa se duca la scoala. "Ne dorim ca unii dintre ei sa aiba copii, iar grupurile familiale sa interactioneze, cu toate frictiunile ce apar in viata reala", a declarat producatorul principal al emisiunii, Reiner Laux.

Investitori in "fratiori"

Producatorii spera sa atraga in emisiune diversi investitori, care sa le ofere locuri de munca "fratiorilor", dar si cadre didactice si medici. Din cind in cind, satul Big Brother va fi vizitat de celebritati, pentru a creste popularitatea emisiunii, insa principalul grup de competitori va ramine in sat "zeci de ani", asigura Laux. Satul, construit pe locul unui fost parc de distractii, va primi si vizitele fanilor interesati sa vada cu ochii lor ce se intimpla in minuscula comunitate, ca si cind s-ar duce la gradina zoologica. Specialistii in psihologie au avertizat deja cu privire la impactul negativ al emisiunii asupra concurentilor. Potrivit psihologului britanic Jo Graibel, persoanele care-si vor petrece mult timp intr-o falsa comunitate vor avea dificultati mari in a se readapta la lumea reala.

"Fratior" de un an

Satul Big Brother are toate sansele sa dureze mult, avind in vedere ca germanii sint fani ai concursurilor de lunga durata. Pe 1 martie, in ziua lansarii satului inventat, tocmai se terminase ultimul concurs Big Brother, care a durat nu mai putin de un an, ducind concursurile reality-show catre noi extreme. Cei trei concurenti si-au petrecut tot acest timp intr-un container, unde camerele de luat vederi le-au urmarit absolut toate miscarile.

La capatul celor 365 de zile, cistigatorul premiului de 1 milion de euro a fost desemnat Sascha, un tinar de 27 de ani, de loc din Germania de est.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.