Aceasta echipa este la a cincea descoperire de acest gen, elementele cu numerele 113, 114, 115 si 116 fiind tot descoperirile lor. In experimente, cercetatorii au pus in evidenta elementul 118 prin descompunerea sa in elementul 116, care - la randul sau - s-a descompus in elementul 114.

Experimentul a produs insa doar 3 atomi din elementul supergreu 118, acestia obtinandu-se prin bombardarea elementului numit californium cu ioni de calciu. Se pare ca acest nou element, denumit Ununoctium este un gaz nobil, el urmand a fi pozitionat in Tabelul lui Mendeleev imediat sub Radon. Ken Moody, seful echipei de cercetatori, afirma ca proprietatile observate la descompunerea tuturor izotopilor descoperiti pana acum sugereaza ca viitoarele elemente ce urmeaza a fi descoperite ar putea avea un 'numar magic>> particular de protoni si neutroni stabili, creandu-se o asa-numita insula de stabilitate in Tabel.

Cercetarile urmeaza a fi continuate cu speranta ca in 2007 echipa de cercetatori Livermore-Dubna sa gaseasca elementul cu numarul 120 prin bombardarea unei tinte de plutoniu cu izotopi ai fierului.