Potrivit unor studii de piata recente, yoghinii sunt cu dare de mana, cheltuind sume fabuloase, de aproximativ 2,95 miliarde de dolari anual pe lectii, echipament, vestimentatie, vacante, casete video si in general tot ce tine de aceasta practica.

Aproximativ 16,5 milioane de americani sunt yoghini, cu 43% mai mult fata de anul 2002, arata acelasi studiu. Afacerile merg struna in domeniu, tot mai multi investitori fiind atrasi de aceasta moda. Omul de afaceri canadian Chip Wilson a ajuns la vanzari de 100 de milioane de dolari de cand si-a infiintat firma Lululemon Athletica, in 1998, care vinde echipament pentru yoga. Totusi, exista multi critici care se tem ca o societate de consum ca SUA ar putea schimba aceasta disciplina cu o structura spirituala solida.

"Am incercat sa transplantam traditia, stiinta si arta yoga in cealalta parte a lumii", a comentat Judith Hanson Lasater, instructor de yoga si doctorand in psihologie Est-Vest. "Cred ca nu am reusit suta la suta", a adaugat ea.