In cursul primei lor discutii publice de la alegerile prezidentiale din 4 noiembrie, Joe Rospars, directorul "new media", Scott Goodstein si Sam Graham,-Felsen, responsabil pentru bloguri, au vorbit despre un "aflux" pe internet.
"Eram o organizatie foarte mica, doar noi trei", a povestit Rospars, la o conferinta la New York. "Cred ca Sam era singurul din campanie care avea un iPhone si de aceea il tachinam", a declarat Goodstein.
Avand un inceput atat de modest, cei trei au reusit insa sa puna pe picioare o campanie in care internetul a avut un rol fundamental in victoria lui Obama, prima persoana de culoare care va ajunge presedinte al SUA.
Potrivit lui Micah Sifry, cofondatorul blogului politic TechPresident, rezultatul a fost "o revolutie in masa" ce pare destinata sa continue dupa investirea noului presedinte, la 20 ianuarie.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro