Pasionati sa aiba acasa o bucata de istorie, americanii au generat, de la alegerea noului presedinte al SUA, incasari de aproape 200 milioane de dolari din vanzarea obiectelor promotionale cum ar fi canile si insignele inscriptionate cu chipul sau numele lui Barack Obama, potrivit presei britanice

New York Times, de pilda, estimeaza ca a incasat aproximativ doua milioane de dolari ca urmare a vanzarilor de obiecte "branduite" cu Obama.

Revistele Life, People, Newsweek si USA Today au inceput, de asemenea, sa comercializeze produse similare, iar specialistii cred ca piata acestor produse va fi in crestere pana la instalarea lui Obama la Casa Alba, pe 20 ianuarie 2009.

Potrivit firmei de consultanta Landor Associates, Barack Obama a fost candidatul la presedintia SUA cu cea mai buna strategie de marketing si care a beneficiat de cel mai sofisticat branding de la John F. Kennedy incoace. In campania sa din 1960, Kennedy s-a folosit de televiziune ca mijloc principal de promovare.
Democratul Barack Obama a castigat alegerile prezidentiale din SUA pe 4 noiembrie, cand l-a invins pe republicanul John McCain.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.