L'Express a spus pe site-ul sau ca ziarul Le Figaro, entuziast sustinator al presedintelui francez Nicolas Sarkozy si al Cabinetului sau, a "sters" un inel cu diamant in valoare de 15.600 de euro dintr-o fotografie cu Dati publicata miercuri.

Astfel se sugereaza ca le Figaro o protejeaza pe Dati, figura controversata, criticata in trecut pentru cultivarea statutului de vedeta pentru ca aparea in publicatii glossy purtand haine de designeri celebri.
Legaturile stranse ale lui Sarkozy cu mai multi baroni ai presei si prezenta sa constanta pe prima pagina a ziarelor a alimentat acuzatiile ca o mare parte a presei il serveste pe presedinte si pe aliatii sai.

Cazul Dati aminteste de o controversa din august anul trecut, cand Paris Match a retusat o fotografie cu Sarkozy pentru a-l face sa para mai slab. Paris Match este proprietatea unui prieten al presedintelui.

Citeste si:

L'Express a publicat ceea ce sustine ca este fotografia originala cu Dati, unde inelul cu diamant este vizibil. Este vorba despre o bijuterie de la casa Chaumet.

Seful sectiei foto de la Le Figaro, Debora Altman, a aparat decizia editorilor, spunand ca ziarul nu vrea sa distraga atentia cititorilor de la continutul interviului cu Dati. "Ne grabeam sa scoatem ziarul. Ne sustinem decizia. Nu am vrut ca inelul sa devina un subiect de controversa...Dati nu are nicio legatura cu aceasta decizie", a subliniat Altman.

Dati, ai carei parinti sunt imigranti africani, atrage atentia presei din cauza vietii sale personale, dar si a politicilor implementate. Interesul a devenit si mai mare cand a confirmat in septembrie ca este insarcinata, dar a refuzat sa dezvaluie numele tatalui.