Este vorba despre televiziunea iraniana de stat de limba araba al-Alam, aceeasi care afirmase anterior ca avionul nu era american, ci britanic sau ungar, dar avea oficiali americani la bord. Al-Alam a retras ulterior informatia privind prezenta oficialilor americani la bordul avionului.

"Avionul este unul ungar cu ajutoare umanitare si avea la bord cetateni ungari, nu americani",
afirma al-Alam, citat de AFP, care are aceasta informatie de un inalt oficial militar sub acoperirea anonimatului.
Potrivit al-Alam, incidentul s-a derulat in 30 septembrie.

Inainte de aparitia informatiei ca aparatul era ungar si transporta cetateni ungari, Casa Alba a anuntat ca examineaza informatiile din presa iraniana, apreciind insa ca nu exista niciun motiv, deocamdata, pentru a crede ca aceste informatii sunt corecte, transmite AFP.

"Examinam informatiile contradictorii care vin de la mediile de 'informare' iraniene, dar nu avem in acest stadiu niciun element care sa ne faca sa credem ca sunt corecte",
a declarat purtatorul de cuvant al Casei Albe, Gordon Johndroe.

Pentagonul a anuntat ca niciunul dintre aparatele sale nu este dat disparut, dupa ce agentia semioficiala iraniana FARS a anuntat ca un avion american a fost constrans sa aterizeze pe teritoriul Iranului. "Centrul nostru de operatiuni aeriene are informatii despre toate aparatele noastre. Nu exista informatii ca un avion a aterizat in Iran", a spus locotenent-colonelul Patrick Ryder.

Avionul a fost lasat sa paraseasca Iranul dupa ce persoanele de la bord au fost interogate timp de o zi, iar autoritatile iraniene s-au convins ca patrunderea in spatiul lor aerian a fost accidentala.