Site-urile au scopul de a scoate la lumina progresele facute de Pepsi in atingerea obiectivelor de reciclare, reducerea consumului de apa si energie cu 20% si a consumului de combustibil cu 25%, toate pana in 2015.

Website-ul Eco Challenge este organizat in trei sectiuni: Energie, Apa si Impachetare sustenabila, demersul lor semanand cu un fel de operatiune de salvare "Captain Planet" . Fiecare sectiune explica impactul pe care produsele si operatiunile Pepsi il au asupra mediului inconjurator si solutiile companiei pentru reducerea efectelor negative. In plus pe site veti putea gasi un glosar si o sectiune cu initiative prietenoase cu mediul care au menirea de a-i ajuta pe vizitatori sa inteleaga mai bine conceptul de sustenabilitate, care nu este foarte bine inteles de toti consumatorii. De asemenea bautorii de Pepsi vor fi tinuti la curent cu evenimente de mediu recente ale companiei Pepsi printr-o sectiune de stiri.

Pepsi Recycling isi incurajeaza vizitatorii sa recicleze. Website-ul le ofera acestora un mic chestionar si ii invita sa recicleze mai multe sticle si cutii din aluminiu.

Citeste si:

In luna mai, compania a anuntat ca va reduce cu 20% plasticul folosit la fabricarea sticlelor de 500 ml pentru bauturile Pepsi necarbogazoase, precum Lipton Ice Tea, Tropicana, Aquafina Alive si Aquafina FlavorSplash, lucru care va duce la eliminarea din mediul inconjurator a 20 de milioane de tone de peturi . In plus targetul Pepsi este ca pana la sfarsitul acestui an sa reuseasca sa recicleze aproximativ 7,5 milioane de sticle.

PepsiCo produce bauturile: Pepsi, Pepsi Max, Diet Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon, Pepsi Globe, AMP Energy ,Aquafina, Dole Juice, Ethos Water ,Gatorade , G2, Lipton Brisk , Lipton Pure Leaf Tea Lipton Iced Tea, Mountain Dew, Diet Mountain Dew, Mug Root Beer, Propel, Sierra Mist, SoBe ,SoBe Life Water , Starbucks Coffee Drinks, TAVA.