Terminalul 4, Aeroportul Barajas Madrid, Spania Terminalul 4, Aeroportul Barajas Madrid, Spania
Ridicandu-se la costuri de aproximativ 1,5 miliarde de dolari, si avand o capacitate de 35 de milioane de turisti pe an, aeroportul Barajas reprezinta cel mai mare proiect al companiei Stirk Harbour + Partners. Stalpii de sustinere, vopsiti in nuantele curcubeului pentru a usura orientare, sunt luminati de lumina naturala, ce patrunde in incapere.

De asemenea, panouri digitale extrem de explicite informeaza pasagerii cu privire la timpul necesar pentru a ajunge la terminalul dorit. Totusi, chiar daca beneficiati de scari rulante vi se poate parea o eternitate sa ajungeti de la check-in la terminal.

Terminalul 5, Aeroportul JFK International, New York

Chiar daca Terminalul 5 al aeroportului JFK International a fost inaugurat cu multi ani in urma, in 1962, acesta va primi o noua infatisare oferita de catre arhitectii de la Gensler si de catre Jet Blue.

Citeste si:

Terminalul este considerat ca reprezentand un punct de rascruce, atat in ceea ce priveste aspectul estetic, cat si conceptul design-ului de aeroporturi, fiecare element, de la panourile digitale si pana la birourile de la check-in, se potriveste in decorul general.

Terminalul 3, Aeroportul Shenzhen Bao'an, China

Urmand sa fie finalizat in anul 2015, opera de arta a arhitectilor italieni Massimiliano si Doriana Fuksas a reusit sa ofere o noua perspectiva asupra design-ului de aeroporturi.

Acoperisul dispune de doua functii extrem de importante, in acelasi timp: permite patrunderea lumii naturale prin bolta, ceea ce contribuie la scaderea consumului de energie, si furnizeaza informatii utile cu privire la orientarea pasagerilor.