Terminalul 4, Aeroportul Barajas Madrid, Spania Terminalul 4, Aeroportul Barajas Madrid, Spania
Ridicandu-se la costuri de aproximativ 1,5 miliarde de dolari, si avand o capacitate de 35 de milioane de turisti pe an, aeroportul Barajas reprezinta cel mai mare proiect al companiei Stirk Harbour + Partners. Stalpii de sustinere, vopsiti in nuantele curcubeului pentru a usura orientare, sunt luminati de lumina naturala, ce patrunde in incapere.

De asemenea, panouri digitale extrem de explicite informeaza pasagerii cu privire la timpul necesar pentru a ajunge la terminalul dorit. Totusi, chiar daca beneficiati de scari rulante vi se poate parea o eternitate sa ajungeti de la check-in la terminal.

Terminalul 5, Aeroportul JFK International, New York

Chiar daca Terminalul 5 al aeroportului JFK International a fost inaugurat cu multi ani in urma, in 1962, acesta va primi o noua infatisare oferita de catre arhitectii de la Gensler si de catre Jet Blue.

Terminalul este considerat ca reprezentand un punct de rascruce, atat in ceea ce priveste aspectul estetic, cat si conceptul design-ului de aeroporturi, fiecare element, de la panourile digitale si pana la birourile de la check-in, se potriveste in decorul general.

Terminalul 3, Aeroportul Shenzhen Bao'an, China

Urmand sa fie finalizat in anul 2015, opera de arta a arhitectilor italieni Massimiliano si Doriana Fuksas a reusit sa ofere o noua perspectiva asupra design-ului de aeroporturi.

Acoperisul dispune de doua functii extrem de importante, in acelasi timp: permite patrunderea lumii naturale prin bolta, ceea ce contribuie la scaderea consumului de energie, si furnizeaza informatii utile cu privire la orientarea pasagerilor.