Raportul bianual al celor de la centrul Pew Research, referitor la habitudinile informationale ale americanilor sustine ca tendinta generala este de crestere a consumului de stiri online, in timp ce un nou tip de consumatori, integratorii, devine vizibil. Astfel, aproximativ 23% dintre americani, majoritatea trecuti de prima tinerete, acorda stirilor majoritatea timpului lor petrecut online, devenind, la randul lor, propagatori ai acestora. Tot ei sunt si tinta preferata a advertiserilor.

46% dintre cei chestionati se bazeaza aproape in exclusivitate pe stirile de la televizor, varsta lor avand o medie de 52 de ani si 43% dintre ei fiind someri si neavand un computer conectat. Putini dintre ei, insa, se bazeaza pe jurnalul traditional, ei preferand surse de stiri prezente doar pe cablu, cum ar fi CNN sau Fox News. Audienta CNN este in mare majoritate democrata, in timp ce 39% din telespectatorii retelei Fox sunt republicani, fata de 33%, democrati.

Cei care pun internetul pe primul loc in topul preferintelor, 13% dintre cei intrebati, au in medie 35 de ani, 80% dintre ei au absolvit colegiul si, chiar daca citesc si ziare, o fac online.

Esantionul considerat reprezentativ de cei de la Princeton Survey Research Associates International e format din 3.615 adulti iar marja de eroare este de 2%.