Magazine cu stil

De la recent inauguratul Moss, din Los Angeles, cu imensele sale coloane de cristal si logo-ul luminos ce reprezinta in sine o veritabila opera de arta, si pana la noul turn al brandului Prada cu design futurist, de sticla din Tokyo, sediile magazinelor de lux din intreaga lume devin tot mai interesante, cu design-uri inedite si extrem de inspirate.

Mai mult decat niste simple temple inchinate shopping-ului, aceste magazine si buticuri s-au transformat, fara indoiala, in adevarate monumente culturale ce trebuie vizitate de curiosii si iubitorii de arta din intreaga lume.

Citeste si:

Celebrul designer de decoratiuni interioare, Murray Moss a inaugurat la Hollywood un superb magazin, accesorizat cu niste imense coloane stralucitoare de cristal si un pian decorativ. Ceea ce atrage la noua linie Moss nu este prima impresie, ci sentimentul placut pe care il dobandesti odata ce patrunzi in atmosfera magica a spatiului ingenios creat.

Printre obiectele de design interior ce pot fi cumparate de la Moss se numara setul de rafturi extrem de utile si totodata originale marca Vitsoe (3.000 de dolari), precum si opulentul scaun "Banquet", acoperit cu blana de urs panda, o creatie de lux in valoare de 75.000 de dolari, semnata de fratii brazilieni Campana.
Lairesse Apotheek (Amsterdam)

Farmacista Marjan Terpstra nu a vrut sub nicio forma sa urmeze modelul clasic al farmaciilor din Europa atunci cand a inaugurat Lairesse Apotheek, in vechiul sediu al unei banci din Amsterdam. In consecinta, Marjan Terpstra a angajat o echipa de arhitecti olandezi, ai caror clienti au mai fost nume precum Mercedes-Benz sau Muzeul Central din Utrecht, pentru a crea un spatiu primitor dar, in acelasi timp extrem de contemporan si functional. Rezultatul este unul uimitor. Inima cladirii, reprezentata de o camera circulara, cu pardoseala pe care sunt imprimate frunze de gingko biloba, este dominata, la randul ei, de o masa circulara accesorizata cu peste 500 de sertare, care degaja o lumina difuza de un verde deschis, linistitor.