In loc de chelner, clientii se confrunta cu un ecran tactil.
Tot mai multe restaurante din intreaga lume renunta la clasicul chelner si le ofera clientilor posibilitatea de a comanda prin intermediul unui ecran tactil ceea ce isi doresc sa consume, relateaza Reuters. Compania Conceptic a echipat deja cu tehnologie e-Menu numeroase sushi baruri, puburi si restaurante de familie din Israel, Franta, Africa de Sud si Belgia. Tehnologia are la baza acelasi sistem cu ecrane tactile utilizat in cantinele cu autoservire sau in aeroporturi, pentru ticketing.

„Daca o persoana incepe sa priveasca imagini cu un tort cu ciocolata, exista mari sanse sa-l si comande. Este vorba despre impulsul de a cumpara“, explica Adi Chitayat, directorul executiv de la Conceptic.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.