Wall Street Journal, Financial Times, Business Week si The Economist sunt produse de nisa, pentru afaceri. Titlurile de mai sus sunt printre cele mai citite. "Sunt publicatii care si-au format un renume in randul oamenilor de afaceri si au cele mai bune materiale si analize din domeniile pe care le acopera. Ast le face citite", a explicat Lee Rainie, directorul Institutului PEW. Se spune ca un "business man" adevarat trebuie sa aiba unul din titlurile de mai sus sub brat, altfel nu este un "business man".
Ziare de top, precum The Wall Street Journal, Financial Times sau New York Times, taxeaza accesarea integrala a continutului online intr-o perioada cand oamenii considera ca toata informatia de pe web trebuie sa fie gratuita.
Unele ziare au inceput sa micsoreze aria ce cuprinde materiale "premium", care pot fi vizionate contra cost, dar nu isi vor oferi tot continutul "free".
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Un nor de praf saharian a ajuns în România. Oamenii au numit-o „ploaie cu...
Sursa: wall-street.ro
-
Pregătiri de Iepuraș: Cele mai frumoase 20 de piese vestimentare pentru...
Sursa: kudika.ro
-
Băncile europene au avut un an record în 2023
Sursa: futurebanking.ro