Filmul este regizat si produs de Rachel Dretzin si de sotul ei, care au avut acces direct la schimbarile ce au loc in vietile celor nascuti in plina efervescenta a digitalului, dat fiind ca sint parintii a trei copii din „generatia online“. Inainte sa realizeze aceasta cercetare despre felul in care functioneaza serviciile de mesagerie instantanee, retelele sociale online sau alte asemenea felii din „placinta“ Internetului, disponibile printr-un singur click, cei doi s-au familiarizat cu mecanismele prin care media relationeaza cu adolescentii, intr-un alt documentar, „The Merchants of Cool“, despre nasterea si maturizarea coolness-ului.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro