O companie londoneza se pregateste de repurtarea unui succes comercial de proportii: prima apa pentru toaleta destinata exclusiv cainilor, relateaza cotidianul Daily Telegraph

Mungo&Maud a anuntat punerea in vanzare a apei de toaleta Petite Amande, la pretul de 38 de lire sterline (52 de euro). Pretul nu pare sa fie prea mare pentru adevaratii iubitori de caini.

Pentru crearea acestui parfum firma britanica a apelat la o cunoscuta specialista in domeniu, Lyn Harris. Compania britanica Mungo&Maud este cea mai celebra si exclusivista casa de produse dedicate exclusiv animalelor.

Apa de toaleta Petite Amande va fi pusa in vanzare intr-un ambalaj care nu este cu nimic mai prejos decat orice parfum de lux.

Apa de toaleta este, conform producatorului, inspirata de natura si contine note de coacaze negre frantuzesti, ulei de neroli tunisian, mimoza, frunze de viorele, migdale, iar nota de baza este data de aroma de vanilie dulce in combinatie cu migdale.

Chiar daca acest parfum este destinat cainilor, ingredientele folosite sunt de cea mai inalta calitate. “De mai mult timp ne dorim sa cream o aroma originala destinata exclusiv cainilor, conceputa din ingrediente rafinate. O aroma care sa revigoreze animalul dumneavoastra de companie si sa fie o surpriza si pentru stapan”, a explicat Nicola Sacher, reprezentantul Mungo&Maud.

Gama de apa de toaleta este completata si de un sampon cu aceleasi note sofisticate. Pretul pentru acest din urma produs este mai mic: numai 16 lire sterline (22 de euro).

35.000 de euro pentru protagonista reclamei

Pentru o singura zi de munca sa incasezi un cec in valoare de 25.000 de lire sterline (34.800 de euro) este un castig pe care l-ar invidia majoritatea oamenilor de afaceri.

In acest caz nu este vorba nici macar de un om, ci de un caine: cateaua Shirley, protagonista reclamei la parfumul pentru animale Petite Amande.

Shirley este un “grande basset” in varsta de trei ani si a reusit performanta de a deveni imaginea apei de toaleta dupa un casting in care a invins alti 29 de pretendenti.

Catelul a fost supranumit de agentia de publicitate care a creat imaginea apei de toaleta “noua Kate Moss a reclamelor pentru animale”. Un angajat in publicitate a numit-o pe catelusa Shirley “una dintre cele mai bine crescute din lumea advertisingului”.


Despre autor:

Sursa: Click.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.