"Se vand ca painea calda", a declarat pentru Reuters, Hideo Tsuchiya, de 43 de ani, presedintele firmei producatoare de papusi din silicon, mangaindu-si dragastos "fiicele". Creatorul uneia din cele mai prospere afaceri din Tokyo se declara extrem de mandru de cele peste 50 de manechine, concepute cu un schelet metalic si "imbracate" in silicon. Le vede ca fiind fiicele sale si recunoaste ca "i-a luat mult timp pana sa se perfectioneze".

Papusile, care aduc mai mult cu tinere sub 18 ani, cantaresc 26 de kilograme si masoara 1,44 metri. "Avem la vanzare cinci tipuri diferite de papusi, confectionate manual, cu toata dragostea. si pentru ca suntem niste parinti adevarati, ne studiem atent clientii sa stim sigur pe ce maini vor ajunge fiicele noastre. Nu o sa le vindem niciodata pe Internet", a declarat Tsuchiya, amintind ca moda papusilor-amante a inceput in Japonia, inca din anii '60. Atunci, exploratorii care cucereau Antarctica luau cu ei primele amante din silicon pentru a le tine de urat in noptile friguroase.

Tsuchiya nu a crezut niciodata in succesul papusilor gonflabile, care "puteau exploda cand ti-era lumea mai draga", si s-a concentrat pe conceperea unor "amante din silicon".

Cateva dintre "fetitele" realizate de Tsuchiya
Desi sunt considerate cam scumpe, preturile osciland intre 1.150 si 5.400 $, Tsuchiya nu se gandeste nici in ruptul capului sa le ieftineasca, pentru ca "nu-si poate da fiicele pe mana oricui". Cu atat mai mult cu cat acestea sunt profesioniste in arta sexului, putand fi asezate in "pozitii acrobatice, care le-ar face geloase inclusiv pe gimnaste".