Bautura micsoreaza creierul
Consumarea unor cantitati mari de alcool poate determina scaderea in volum a creierului, conform unui nou studiu realizat in SUA.
Cercetatorii au examinat 1.839 de persoane, cu varste intre 34 si 88 de ani, volumul creierului acestora fiind masurat timp de 12 ani. S-a observat ca cei care au baut constant alcool au inregistrat o scadere de 1,6%, in medie, a volumului creierului.
Click.ro - alte stiri si articole preluate pe 9AM
Discutii asupra articolului " Bautura micsoreaza creierul":
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, 9AM incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.
posibil
(5 comentarii, 254 vizualizari)
atunci creierul lui pacaroiu asa zisul presedinte e mic mai are doar catva neuroni care au spatiu lejer in tigva lui datorita pasiuni pentru vodca sper sa dea ciroza in ei nu mai asa mai scapam de...
auzi base, nu te mai du la "golden spritz" sau daca te duci ia si tu bere fara alcool
(2 comentarii, 216 vizualizari)
ascultati la mine...
(1 comentariu, 216 vizualizari)
