Gala premiilor Oscar poate fi supranumita si Super Bowl pentru femei. Este perioada anului in care acestea dau petreceri, critica vestimentatia actorilor, rad si aplauda discursurile. si nici nu este de mirare pentru ca este cel de-al doilea cel mai urmarit spectacol al anului.

Premiile Oscar atrag in fata televizoarelor nu mai putin de 40 milioane de telespectatori. Iar asta se intampla anul trecut. in timp ce concursul Super Bowl a captat atentia, anul acesta, a nu mai putin de 93 milioane de telespectatori. Asa ca nu este de mirare ca pentru un spot publicitar de 30 de secunde, in timpul decernarii premiilor Oscar, doritorii au platit 1,7 milioane de dolari, in comparatie cu 1,65 de milioane, cat au platit in 2006. Cu toate acestea, pretul este cu un milion de dolari mai mic decat cel cheltuit la Super Bowl.

Compania Microsoft a cheltuit 10,2 milioane de dolari

Dar este mai avantajos sa-ti faci publicitate in timpul Super Bowl sau in timpul ceremoniei decernarii premiilor Oscar? Se pare ca specialistii tind sa incline spre Super Bowl. Asta pentru ca jocul este mult mai cunoscut decat Oscarurile in ceea ce priveste continutul publicitar. Apoi, reclamele prezentate la Super Bowl se bucura de o viata mult mai lunga. si asta pentru ca despre acestea se discuta chiar mai mult decat despre joc in sine, atat inainte de concurs, cat si dupa marea finala. Cu reclamele prezentate la Super Bowl se realizeaza topuri si sunt comparate in toate media si servesc drept subiect de conversatie si in zilele ce urmeaza finalului jocului.