De la vanzarea prin licitatie a anumitor parti ale corpului in scop publicitar si pana la vinderea, pixel cu pixel, a unei pagini de Internet, nu e decat un singur pas. Rezultatul: o afacere destul de banoasa, cu un volum de munca foarte redus, se arata intr-o analiza de pe site-ul Linternaute. Vandute in scop publicitar, ideile inventive devin in scurt timp modele de imbogatire rapida pentru toti.
- Americana Karolyne Smith, care in urma cu un an isi scotea la licitatie pe e-Bay fruntea ca spatiu publicitar, a dat startul celor mai ingenioase idei de afaceri. In cazul femeii licitatia a fost una extrem de stransa, site-ul de cazinouri online Golden Palace.com adjudecandu-si la pretul de 15.000 $ fruntea propusa spre a fi tatuata. Ulterior, Karolyne a repetat aceeasi "afacere" de mai multe ori, contul ei ingrosandu-se simtitor.
Despre autor:
Sursa: Libertatea
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Cum să-ți planifici lista de cumpărături pentru o dietă echilibrată? Ponturi...
Sursa: kudika.ro
-
Premierul Belgiei: Mai mulți membri ai Parlamentului European au fost plătiți...
Sursa: wall-street.ro