Cercetatorii de la Universitatea Bretaniei de Sud din Franta au descoperit ca in apropierea brutariei dintr-un supermarket, oamenii sunt mai draguti: creste frecventa situatiilor in care isi alerteaza semenii ca le-a cazut ceva.
Desi suna a un experiment ridicol, rezultatele sale au fost publicate in "Journal of Social Psychology" si sugereaza ca anumite mirosuri declanseaza emotii pozitive si implicit un grad mai mare de altruism fata de straini.
"Ajutorul spontan este oferit mai degraba in zonele unde exista mirosuri placute, iar acest experiment confirma rolul mirosului ambiental in aparitia altruismului", a declarat unul dintre cercetatori, citat de huffingtonpost.com.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Pleci în Germania la Campionatul European de Fotbal? Ce sfaturi are un...
Sursa: wall-street.ro