Totul este sa imbatranesti frumos", spune ea. Potrivit producatorului de cosmetice pentru care lucreaza Irene, obiectivul campaniei este combaterea stereotipurilor vehiculate in presa. "Speram sa deschidem calea spre o definire mai realista si mai cuprinzatoare a notiunii de frumusete", a comentat Abigail Storms, brand manager la Dove. Potrivit unui sondaj, 97% dintre fetele britanice cu varsta intre 8 si 13 ani sunt de parere ca persoanele in varsta nu pot fi frumoase.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro