"Suntem de parere ca imaginea a fost modificata in asa fel incat aspectul fetei a fost schimbat in mod considerabil. Concluzionam ca imaginea din reclama exagereaza performanta produsului", si-a motivat ASA decizia, conform dailymail.com.
L'Oreal sugereaza prin aceasta campanie de publicitate ca produsul Revitalift Repair 10 transforma pielea intr-una mai ferma, mai tonifiata si mai supla. ASA nu a contestat acest fapt, dar nu a fost de acord cu modificarea imaginii unei vedete pentru a convinge publicul sa cumpere produsul.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
UniCredit Bank, susținător al Pavilionului României din cadrul La Biennale di...
Sursa: futurebanking.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro