NBC Universal a vandut spatiul pentru un spot publicitar cu o durata de 30 de secunde, in cadrul finalei Campionatului de fotbal american (Super Bowl) din 2012, pentru o suma de 4 milioane de dolari, a declarat un oficial al retelei de televiziune NBC.

Cea de-a 46-a editie a galei Super Bowl se va desfasura pe 5 februarie, la Lucas Oil Stadium din Indianapolis. In decembrie 2011, Madonna a confirmat speculatiile aparute in presa americana anuntand ca s-a asociat cu prestigioasa companie canadiana Cirque Du Soleil pentru a sustine un recital in pauza finalei Campionatului de fotbal american (Super Bowl) din 2012, scrie MEDIAFAX.

Top 10: Cele mai tari reclame difuzate la Super Bowl 2011

Compania de media NBC Universal, parte a Comcast Corporation, a anuntat ca a vandut spatiu publicitar in cadrul galei Super Bowl pentru un pret mediu de 3,5 milioane de dolari, dupa cum a declarat un purtator de cuvant al NBC, Chris McCloskey.

Cele mai nebune pariuri de la Super-Bowl

El a mai spus ca cea mai scumpa reclama, cu o durata de 30 de secunde, a costat 4 milioane de dolari, ceea ce reprezinta un record pentru NBC
. Si spatiul publicitar pentru mediul online a fost vandut, a mai spus Chris McCloskey.

Anul trecut, gala Super Bowl a fost urmarita de 111 milioane de telespectatori americani, inregistrand astfel cel mai mare succes pe care l-a obtinut vreodata o liga sportiva. Gala Super Bowl din 2011 a fost emisiunea cu cea mai mare audienta difuzata de o televiziune americana, in ultimii 20 de ani.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.