Oamenii de stiinta de la Universitatea Gothenburg din Suedia au ajuns la concluzia ca persoanele care au o dieta bazata pe legume, peste si ulei de masline duc o viata mai sanatoasa si mai lunga, scrie Daily Mail.
Inca din anii 50 studiile au aratat ca dieta mediteraneana poate ajuta oamenii sa traiasca mai mult. Cercetatorii suedezi au descoperit ca aceasta dieta face minuni si pentru oamenii batrani, care isi pot prelungi viata cu trei ani urmand aceasta dieta.
In realizarea studiului, cercetatorii au analizat sute de persoane trecute de varsta de 70 de ani, care au fost rugate sa urmeze acest tip de regim. Voluntarilor li s-au facut analize si s-a constat ca aveau sansa sa traiasca cu 20% mai mult decat cei care prefereau un regim pe baza de carne grasa si sarac in legume si fructe.
Dieta mediteraneea este foarte populara in tari precum Grecia, Spania si Italia. Dieta este bazata pe grasimi „bune” si antioxidanti.
Acest tip de regim previne boli precum Parkinson, Alzheimer si tine colesterolul in limite bune. Mai mult, poate preveni cancerul.
Studiu: Ce dieta ne poate prelungi viata?
sxc.hu
Aceasta dieta foarte populara in tari precum Grecia, Spania si Italia ne poate prelungi viata si ne poate feri de bolile batranetii.
Cuvinte cheie:
dieta,
viata,
studiu,
Spania,
grecia,
Italia,
antioxidanti,
grasimi bune,
grasimi rele,
Suedia
Discutii asupra articolului "Studiu: Ce dieta ne poate prelungi viata?":
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, 9AM incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.
dieta miracol
(1 comentariu, 177 vizualizari)
unde dumnezeu gasiti astfel de timpenii? chair nu aveti de lucru? sunt medic si nu cred ca popoarele mediteraneene traiesc mai mult decat nordicii. cautati in studii, dar altele decat cele pe care...
