Preotul bisericii „Sfantul Matthew din Oras” spune ca reclama are menirea sa faca oamenii sa se gandeasca la Craciun ca la povestea reala a unei femei tinere, sarace si necasatorite, care a ramas insarcinata.
„Incercam sa ii facem pe oameni sa se gandeasca la Craciun si sa aiba compasiune fata de oamenii aflati in situatii similare”, a delcarat Glyn Cardy pentru Channel 3 News.
Pe site-ul bisericii, oficialii spun ca au incercat sa evite mesajele sentimentale si banale obisnuite in aceasta perioada.
„Desi Craciunul este o sarbatoare optimista, cu Mos Craciun, cu reni, colinde si vasc, exista si realitati. Multi oameni sufera din cauza banilor, din cauza sanatatii, din cauza violentei”, este declaratia oficiala a bisericii, citeaza CBC.
Biserica nu este la prima reclama socanta pentru prima data. In 2009, ei au lansat o reclama in care Iosif si Maria erau in pat, dupa sex, cu mesajul „Saracul Iosif. Calea lui Dumnezeu a fost prea greu de urmat”. Anul acesta a lansat o reclama anti-discriminare pentru homosexuali.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro