Se spune ca Diavolul poarta haine Prada, insa in cadrul unei expozitii de arta sacra din Italia, o statuie a Fecioarei Maria era dedicata casei de moda Louis Vuitton.
Valul traditional ce o acoperea pe Fecioara Maria avea incrustat logoul bradului francez de lux cu litere de aur.

Potrivit Luxuo, Francesco De Molfetta, creatorul valului a declarat ca a realizat acest val pentru a "denunta o societate bazata pe cultul aparentelor, utilizand un brand care reprezinta cautarea faricirii efemere".

"Aceasta noua metoda de interpretare a artei sacre poate fi comparata cu opera de arta a lui Maurizio, Venetia, 1999, care a prezentat o figura de ceara a lui Papa Ioan Paul al 2 lea, lovit de un meteorit" , a declarat curatorul bienalei, Giuseppe Bacci, adaugand ca "acest gen de arta este cea mai buna metoda de a atinge inconstientul vizitatorilor" .


Bienala are loc la Isola del Gran Sassom in regiunea Abruzzo.

Artistul De Molfetta, originar din Milano, a expus opere in Tokyo, la galeria de arta contemporana T20, la Murcia, Spania si la muzeul Besancon din Franta.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.