Ar trebui sa luam exemplu de la acesti oameni care si-au gasit de lucru in cel mai ingenios mod cu putinta!
  • Eugene Hsu era student la MIT (Massachusetts Institute of Technology) insa nu reusea sa-si gaseasca de lucru. Cu notiuni elementare de web developing si cunostinte solide in Microsoft Paint, Hsu a construit un site care a ajuns popular in intreaga lume dupa ce a fost promovat pe celebrul Digg.com. Plin de umor, transparenta si sinceritate, Eugene si-a pus CV-ul pe site, hobby-urile sale, detalii despre amici, precum si un mesaj cat se poate de clar: Eugene cauta de lucru! Dupa ce milioane de oameni i-au admirat creatia si i-au vazut potentialul, a fost doar o chestiune de timp pana cand dorinta sa-i fie indeplinita. Fara sa schimbe elementele de design din site, tanarul a mentionat ca nu mai cauta de lucru, insa oricine ii mai poate vedea CV-ul extraordinar. De departe cel mai interesant mesaj se afla in footer-ul site-ului: "All rights reserved. I mean, it's pretty unlikely that you'd want to steal any of this, but just in case." Puteti vedea site-ul lui Eugene aici.
  • Jon Barker era fan Gmail insa ii displacea un singur lucru: de ce sa intri mereu pe net pentru a-ti citi e-mailul? (mentionam ca Gmail este un e-mail client web based). Neajunsul l-a motivat suficient pe tanar, care a scris de la zero o aplicatie (care se numeste Pop goes the Gmail) capabila sa downloadeze mesajele automat si sa le afiseze pe desktop. Intamplarea avea loc cand Gmail nici macar nu era in beta, iar Google daduse serviciul pe mana unor testeri. Jon Barker se afla printre ei. Insa ceea ce savarsise Jon contrazicea termenii si contitiile impuse de Google, asa ca un e-mail a venit imediat din partea vice-presedintelui marelui gigant online (mai nou software si hardware). In mod surprinzator, chiar daca Jon se astepta sa primeasca o sanctiune severa, el a fost angajat imediat la Google!
  • Alec Brownstein era copyrighter la o agentie destul de buna, insa visul sau era sa lucreze intr-o companie care sa-i stimuleze si mai mult creativitatea. Cautand pe Google numele unor mari executivi sau creativi de la agentii prestigioase de publicitate si nu numai, Alec a avut o idee geniala. Vazand ca nu exista linkuri asociate AdWords pentru acele nume, a deschis o campanie, cumparand linkuri pe numele respective. Astfel, daca oricare dintre acei oameni se cauta, din curiozitate (cati nu facem asa?) pe Google, primul rezultat era sponsorizat si trimitea catre site-ul lui Alec! Uimiti, oamenii respectivi intrau pe site, vedeau cu ce se ocupa Brownstein si care sunt dorintele lui. Asa se face ca tanarul a primit o oferta de nerefuzat, din partea unei agentii la care poate doar visa ca va ajunge candva. Stiti care a fost investitia in AdWords? 6 dolari...
Click aici pentru a descoperi alte 2 cazuri interesante.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.