Un pahar cu ceva consumat zilnic sporeste semnificativ riscul de cancer la san, la ficat si de rect si sta la baza a 7.000 de cazuri de cancer inregistrate in fiecare an in Marea Britanie, scrie The Guardian.
Cercetatorii de la Universitatea Oxford spun ca aceste concluzii, trase de Million Women Study, arata clar ca pana si consumul usor, dar regulat, de alcool ameninta serios sanatatea umana.
Naomi Allen, epidemiologul care a condus cercetarea, a folosit fise medicale pentru a identifica cazuri de cancer in randul a 1.280.296 de femei intre doua varste. Printre cele care consumau alcool, consumul mediu s-a dovedit a fi de 8 grame pe zi, echivalentul unui mic pahar de vin.
Chiar si cantitatile mici de alcool sporesc riscul de cancer la femei
Femeile care beau un pahar cu vin pe zi sunt mai expuse contractarii unei forme de cancer decat cele abstinente, arata cel mai mare studiu privind alcoolul si cancerul, realizat pe un milion de reprezentante ale sexului frumos.
Sursa: Cotidianul
Cotidianul - alte stiri si articole preluate pe 9AM
Discutii asupra articolului "Chiar si cantitatile mici de alcool sporesc riscul de cancer la femei":
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, 9AM incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.
