Consumatorii sunt mai toleranti fata de mancarea expirata din propriul frigider decat fata de cea trecuta de valabilitate aflata pe raftul magazinelor.
Nu ai nici o problema sa torni la micul dejun lapte expirat peste cafea, insa nu ai lua nici in ruptul capului o cutie de lapte cu garantia depasita de la magazin. Un studiu publicat de ,,Journal of Consumer Research’’ si citat de portalul stiintaazi.ro a incercat sa afle de unde vine acest comportament.

Autorii cercetarii, Sankar Sen si Lauren G. Block, au inceput sa studieze un fenomen, denumit “efectul de posesie”, care spune ca detinerea unui produs ii sporeste valoarea pe care i-o acorda posesorul. Fenomenul respectiv a fost studiat anterior, dar niciodata in directa legatura cu bunurile perisabile.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.