Cercetarea afirma ca aditivii fosfatati, care sporesc capacitatea de retinere a apei si imbunatatesc textura diverselor alimente, favorizeaza totodata si dezvoltarea cancerului pulmonar la pacientii care prezinta o anumita predispozitie pentru aceasta maladie.
Desi oamenii de stiinta nu stiu deocamdata care este impactul real al fosfatatilor asupra dezvoltarii cancerului la oameni, autorii studiului preconizeaza limitarea consumului acestui aditiv alimentar. "Credem ca o mai buna regularizare a nivelului fosfatatilor anorganici in regimul alimentar (al oamenilor) ar putea fi cruciala, atat ca metoda de tratare cat si de prevenire a cancerului pulmonar", a declarat Myong-Haing Cho de la Universitatea Nationala din Seul, principalul autor al studiului.
Alimente cancerigene
Aditivii alimentari fosfatati, utilizati frecvent in prepararea industriala a alimentelor, accelereaza cresterea tumorilor canceroase in plamanii soarecilor, potrivit unui studiu publicat recent, informeaza Mediafax.
Sursa: Ziua
Ziua - alte stiri si articole preluate pe 9AM
Discutii asupra articolului "Alimente cancerigene":
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, 9AM incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.
managementul calitatii si sigurantei alimentului
(1 comentariu, 34 vizualizari)
este necesara obligativitatea prin lege a implementarii sistemelor de managemet a calitatii si sigurantei alimentului
