Un studiu realizat in comun de cercetatorii de la Universitatea din Goteborg si cei de la Universitatea Oxford a scos in evidenta faptul ca barbatii care au depasit varsta de 45 de ani intra intr-o criza de masculinitate si incearca sa cucereasca cu orice pret femei chiar si cu 20-30 de ani mai tinere decat ei, punandu-si la bataie atat portofelul, cat si creativitatea in privinta formelor de seductie a partenerei.

Studiul, publicat in revista "Evolutionary Psychology", a analizat si modul in care influenteaza anunturile matrimoniale stabilirea unor relatii intre diferite categorii de parteneri. Totodata, specialistii au vrut sa afle si care sunt principalele criterii si motivatii in cautarea si selectarea unui anumit tip de partener. Cele mai multe relatii au fost stabilite prin intermediul site-urilor de profil, in topul cautarilor situandu-se match.com.

Citeste si:

Conform rezultatelor cercetatorilor, se pare ca femeile singure aflate in cautarea unei relatii tin cont in primul rand de capacitatea viitorului partener de a le a asigura stabilitatea financiara si un statut social. Acest tip de motivatie explica - potrivit specialistilor - tentinta barbatilor sa mentioneze in anunturile matrimoniale expresii de genul "detin locuinta si masina de lux" sau "asigur sprijin financiar consistent".