Ca ilustratie, felicitarile prezinta o serie de fotografii vintage realizate in perioada crizei din anii '30. Printre imagini se numara una ce infatiseaza o familie care si-a pierdut locuinta, alta cu o femeie care arde cadourile de Craciun pentru a se incalzi, precum si fotografia unui barbat lihnit, care mananca la o cantina sociala.

Sugestiv si ironic in acelasi timp, ultima fotografie este insotita de urarea "Sper ca iti place supa...".

Unele dintre cele mai bine vandute felicitari infatiseaza un barbat in mijlocul unei furtuni de zapada si are sloganul "Hold on to your hat. The worst is yet to come" (Tine-ti bine palaria. Inca nu a trecut ce-i mai rau).
"Cred ca oamenii au nevoie sa rada acum mai mult ca oricand. Umorul este un element esential pentru depasirea acestor vremuri grele", spune designerul care a realizat noile felicitari, Andrew Shaffer.

Acesta a subliniat faptul ca, dincolo de umorul negru din felicitarile sale si oricat de rele ar parea lucrurile acum, prezentul nu se compara cu consecintele marii crize din anii '30.