Clientii nu au intarziat sa apara, abonamentul fiind vandut ca painea calda in principal in grupul vanzatorilor de zarzavaturi ce lucreaza in piata agroalimentara. "Pai decat sa dau 5 mii de lei de fiecare data cand ma duceam la WC, mai bine dau 100 de mii, da’ stiu ca nu mai am treaba dupa aia o luna de zile. E foarte buna ideea", a declarat un client. In acest mod, prin acumularea de capital, patronii vor putea sa modernizeze WC-urile si sa ofere pietei noi servicii, adaptate noilor tendinte in afacerile de profil.
Despre autor:
Sursa: Ziarulcn.com
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro