Noile tehnici de marketing si gandul ca vor reusi sa atraga rapid noi clienti i-a determinat pe administratorii unui WC public din Falticeni sa initieze o campanie de "fidelizare" a clientilor, lansand, in premiera nationala, abonamentul de nevoi fizice. Firma are doua locatii, in zona autogarii Caravan si in piata agroalimentara, si cum target-ul este excelent, iar serviciile esentiale si fara concurenta pe piata, patronii au decis sa scoata la vanzare un abonament lunar in valoare de 100 de mii de lei.

Clientii nu au intarziat sa apara, abonamentul fiind vandut ca painea calda in principal in grupul vanzatorilor de zarzavaturi ce lucreaza in piata agroalimentara. "Pai decat sa dau 5 mii de lei de fiecare data cand ma duceam la WC, mai bine dau 100 de mii, da’ stiu ca nu mai am treaba dupa aia o luna de zile. E foarte buna ideea", a declarat un client. In acest mod, prin acumularea de capital, patronii vor putea sa modernizeze WC-urile si sa ofere pietei noi servicii, adaptate noilor tendinte in afacerile de profil.