Astfel, cu cat consumi mai multa cafea, cu atat marimea sanilor se reduce, potrivit unui studiu realizat pe aproape 300 de femei.
Oamenii de stiinta au descoperit, la cel putin jumatate din femeile pe care s-a facut studiul, ca exista o legatura stransa intre consumul de cafea si sanii mici. Concluzia este ca doar trei cani de cafea pe zi sunt de ajuns ca sanii sa se micsoreze.
"Consumul de cafea poate avea un efect major asupra marimii pieptului", a declarat Helena Jernstoem, lector de oncologie experimental de la Universitatea Lund din Suedia. "Consumatoarele de cafea nu trebuie sa se ingrijoreze ca sanii lor se vor micsora peste noapte, se vor reduce in dimensiune dar nu vor disparea", a adaugat aceasta
Cu toate acestea, consumul de cafea nu are doar efecte negative. Oamenii de stiinta au publicat de asemenea un studiu potrivit caruia, consumul regulat de cafeina poate ajuta la reducerea riscului de cancer la san.
Studiul arata ca estrogenul, hormonul sexual feminin, se afla in stransa legatura cu cafeaua, care poate schimba configuratia de estrogen din metabolismul unei femei si, prin urmare, reduce riscul unui potential cancer la san.
Specialistii subliniaza faptul ca femeile cu sanii mai mari si, de asemenea, cele care prezinta mai multe glande mamare, prezinta un grad mai mare de risc.
Cafeaua micsoreaza sanii
Cafeaua, “drogul” nostru de zi cu zi, afecteaza marimea sanilor, sustin oamenii de stiinta, care au descoperit ca raportul dintre consumul de cafea si marimea sanilor este invers proportional.
Discutii asupra articolului "Cafeaua micsoreaza sanii":
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, 9AM incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.
sa sti..
(1 comentariu, 224 vizualizari)
si eu am cupa d si beau cafea de cand ma stiu..ba din contra parca sunt mai mari...ha ha !!
ce vrajeala!
(3 comentarii, 215 vizualizari)
nu este adevarat !
(1 comentariu, 137 vizualizari)
