Dupa ce au studiat timp de cinci ani peste 100 de subiecti, cu varste intre 61 si 87 de ani, cercetatorii au descoperit ca oamenii care exclud complet carnea din meniu prezinta la batranete un risc de sase ori mai mare de atrofiere a creierului. Cauza este lipsa vitaminei B12, prezenta in special in carne, peste sau lapte. Carenta de B12 poate provoca, de asemenea, alte afectiuni ale sistemului nervos, precum si anemie. „Despre multi factori care ne afecteaza creierul se credea pana acum ca nu pot fi controlati, dar acest studiu arata ca, prin simpla ajustare a dietei noastre, care sa includa vitamina B12, putem sa prevenim atrofierea creierului si putem sa ne salvam memoria“, a declarat Anna Vogietzoglou, cercetator la Departamentul de Fiziologie de la Oxford.
Legumele te fac leguma
O dieta exclusiv vegetariana poate duce la atrofierea creierului, releva un studiu publicat recent de cercetatorii
Sursa: Evenimentul Zilei
Evenimentul Zilei - alte stiri si articole preluate pe 9AM
Discutii asupra articolului "Legumele te fac leguma ":
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, 9AM incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.
fals !
(4 comentarii, 209 vizualizari)
fals ! dimpotriva ! le este frica mafoitilor din industria carnii , ca le scade profitul ?
noutati sau antichitati fabricate?
(1 comentariu, 120 vizualizari)
