Bitdefender vrea 50% din piata solutiilor de securitate Potrivit Bitdefender, pierderile companiilor romanesti din cauza spam-ului si a virusilor este intotdeauna o problema destul de complexa. Cuantificarea acestor pierderi, de exemplu, pierderile directe datorate unui incident de securitate de tipul "virus in reteaua interna" pot fi cuantificate destul de usor - orele de munca pierdute, reprezinta orele de suport tehnic. Pe de alta parte, exista si costuri mai greu de estimat. De exemplu, cat ar putea costa pierderea sau furtul datelor personale ale clientilor.

Exista trei piete distincte: cea a utilizatorilor finali, cea a companiilor generale si cea a providerilor de servicii de Internet, IT&C si conexe, care cumpara solutii si ofera mai departe servicii integrate. Fiecare piata are specificul ei in functie de nivelul de maturitate, nivelul pirateriei si multe alte coordonate, iar in acest caz fiecare solutie joaca un rol important in targetul caruia i se adreseaza.

Gama de solutii de securitate (antivirus si servicii conexe) se impart in trei categorii de utilizatori: home-useri, business si enterprise, produsele ramanand aceleasi, doar numarul de utilizatori fiind diferit, iar costurile unei solutii antivirus nu sunt predefinite, ele depinzand de cativa factori si anume, numarul de utilizatori sau nevoia de protectie solicitata de client. In general, se poate spune ca pretul unei licente pentru o solutie de top antivirus, cu protectie minima, pleaca de la 30 euro/an.