\Dotările 3D cu care vor fi echipate sălile oferă posibilitatea de a prezenta filme variate, cu accent pe festivaluri de profil, dar și un spectru larg de tipuri de divertisment, de la concerte live, operă și spectacole de modă, până la meciuri de fotbal și curse de Formula 1.

Totodată, cinematografele The Light vor pune la dispoziția vizitatorilor o serie de spații de relaxare, de tip lounge, fiecare cinematograf urmând să dispună de propriul bar. De asemenea, vor putea fi organizate conferințe și întâlniri în cadrul sălii de conferințe special amenajate, cu tehnologii dezvoltate special în acest sens, precizează sursa citată.

Primul cinematograf The Light, cel din Liberty Center din București, va fi lansat pe 30 octombrie. "Ne așteptăm ca The Light să fie ancora de bază pentru Liberty Center și Tiago Mall. Există un interes pronunțat pentru film care, în combinație cu o ofertă spectaculoasă de cinema, poate fi adaptat tuturor buzunarelor, vârstelor și intereselor", a declarat Keith Pullinger, unul dintre fondatorii The Light, în cadrul unei conferințe de presă. De asemenea, acesta a subliniat că România are un potențial important în ceea ce privește cinematografia, obiectivul companiei fiind atragerea a cel puțin 500.000 de spectatori anual.

Citeste si:

"Filmele vor fi principala noastră atracție: de la cele mai recente superproducții aduse de la Hollywood, până la un larg portofoliu de producții internaționale și cele mai bune filme românești", a precizat John Sullivan, fondator The Light. "Am înființat The Light Cinemas pentru a răspunde provocărilor dezvoltării tehnologiilor digitale", a mai spus Sullivan.

De asemenea, Sullivan a precizat că, într-un cinematograf, nu se simte diferența dintre proiecția digitală și cea pe 35 mm, diferențele sunt la nivelul aplicațiilor de care dispun spectatorii în timpul vizionării filmelor.
"Pentru a aduce oamenii înapoi la cinema trebuie să ne întrebăm care e experiența creată pentru ei în cinematograf. O să prezentăm filme de toate felurile, dar ca să aveam succes cu filme independente, mici, trebuie să colaborăm cu distribuitorii, să creăm un public specializat", a subliniat Pullinger. El a mai spus că este o locație care poate fi utilizată 24 din 24 pentru că oferă multe variante de petrecerea a timpului. Astfel, targetul este, în special format din tineri între 15 și 35 de ani, dar nu este exclus niciun alt interval de vârstă. "Cinematograful nu este integrat total în termeni digitali. Dar lucrurile se vor schimba, crește și numărul filmelor făcute direct pe digital, dar și dotările din sălile de cinema", a declarat regizorul Cristi Puiu, invitat la conferința de presă.

Regizorul a afirmat că, alături de Mandragora (propria casă de producție, n.r.), își propune lansarea unui centru al filmului, care se vrea o "alternativă la cinematecă", acest centru urmând să fie echipat digital, lucru posibil, a spus el, dacă va exista finanțare.