"Centrul Global de Servicii, infiintat anul trecut in Romania este rezultatul dezvoltarii segmentului de servicii Ericsson si are stransa legatura cu planul companiei de a continua extinderea la nivel global si local a serviciilor si capacitatilor de livrare. Prin infiintarea centrului Ericsson GSDC (Global Service Delivery Center) in Bucuresti, compania si-a consolidat pozitia pe piata serviciilor de telecom din Romania", a spus Maurizio De Dominicis.

Potrivit oficialilor companiei, GSDC Romania are ca activitati principale operarea retelelor de telecomunicatii, operatiunile IT si dezvoltarea de aplicatii.

"GSDC Romania ofera servicii atat in Europa, cat si pe continentul american si in Asia.In anii urmatori, GSDC Romania va continua sa se dezvolte atat in ceea ce priveste business-ul, cat si in ceea ce priveste numarul de angajati. Romania este o tara cu potential datorita fortei de munca competente, universitatilor de prestigiu si al integrarii in Uniunea Europeana (UE)", a declarat Alan Triggs, vicepresedintele managed services IT & head of GDSC Romania.