In primul trimestru al anului in curs, compania a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 71 de procente fata de perioada similara a anului trecut, potrivit declaratiilor lui Bogdan Gheorgiu.

Plasmele au depasit valoric vanzarile de televizoare LCD in primele luni ale anului, raportul mentinandu-se la 55 de procente pentru plasme fata de 45 de procente pentru LCD-uri.

“Noi promovam in primul rand plasmele, dar in cadrul fiecarei game exista o diferenta in numarul de diagonale disponibile. Avem monitoare LCD cu diagonale de la 51 cm, pana la 94 de cm, in timp ce plasmele au diagonale de la 94 cm pana la 262 cm. Avand diagonalele mai mici, monitoarele LCD au si o accesibilitate crescuta, depasind astfel numeric plasmele”, a spus Bogdan Gheorghiu.

Citeste si:

In primele luni anului 2008, compania a obtinut o cota de piata din punct de vedere valoric de 41% pe segmentul plasmelor in ianuarie-februarie si vizeaza o cota de piata de 50% pana la sfarsitul anului fiscal, potrivit oficialilor.

Pe o piata pe care o estimeaza la 400.000 unitati, plasmele si LCD-urile raman cele mai importante produse din portofoliul Panasonic, impreuna cu camerele foto si video.