UPC Romania a investit, anul trecut, 45 de milioane de euro in rebranding, modernizarea retelei si cresterea vitezelor pentru traficul de date, a mai spus Mikaloff.

Compania a inregistrat, in primul trimestru al anului 2008, 1,34 milioane de clienti pe segmentul video, mai mult cu 3.900 de clienti fata de rezultatele anuntate la 31 decembrie 2007, potrivit raportului publicat de Liberty Global. Compania a anuntat 1,16 milioane de abonati pentru serviciile de televiziune prin cablu, in scadere cu 17.200 fata de ultimul trimestru al anului trecut, 48.800 abonati pentru serviciile de televiziune digitala prin cablu si 124.700 clienti pentru televiziunea prin satelit (DTH).

UPC Romania a incheiat anul 2007 inregistrand o pierdere de 117.000 de clienti pe segmentul televiziunii prin cablu, fapt care a afectat rezultatele financiare ale grupului.

Citeste si:

Pentru serviciile de internet, compania a inregistrat 207.500 clienti la finalul primul trimestru al anului 2008, mai mult cu 25.700 fata de finele lui 2007.

In primul trimestru al acestui an, operatorul a castigat 15.800 de abonati pentru liniile fixe, ajungand la 112.200 clienti.

Oficialii Liberty Global au declarat ca, pe pietele din Romania, Ungaria si Austria, compania a intampinat conditii unice de competitivitate, cu impact asupra veniturilor. Totusi, cea mai mare crestere agregata a fost inregistrata in pietele din Europa Centrala si de Est, mai ales in Polonia, Ungaria si Romania.