Acest produs apropie operatorul de publicitatea pe telefonul mobil, potrivit oficialului companiei, care nu a precizat un termen de la care serviciile operatorului ar putea fi finantate si din reclame.

Wildberger a precizat ca piata din Romania este pregatita pentru astfel de produse, tehnologia este disponibila, astfel ca noul serviciu ar utea aduce o crestere a numarului de clienti. Oficialul Vodafone Romania apreciaza ca produsul raspunde trendului din industria comunicatiilor adaugand ca pe alte piete europene aceasta tehnologie a avut un impact foarte mare.

" Mizam pe o crestere a numarului de clienti fie pe abonamente sau cartele pre-pay”, a adaugat Karsten Wildberger.

Reprezentantul Vodafone a precizat ca piata telecom se orienteaza catre serviciile de date, iar continutul de pe PC migreaza catre telefonul mobil. Din totalul de utilizatori ai serviciilor de internet mobil, 25% acceseaza portalul Vodafone Live, 20% folosesc serviiciile de mesagerie instant si mail de la Yahoo, iar 15% acceseaza motorul de cautare Google.com.