O mare parte din aceste venituri se datoreaza si reclamelor video, au aratat specialistii Borrell. In mod concret, s-a demonstrat ca videoclipurile publicitare din mediul online, postate pe site-uri precum Monster, HotJobs si CareerBuilder au devenit deja populare in randul celor care fac recrutari.

Piata de publicitate pentru site-urile de recrutare a avut anult trecut valoarea de 522 de milioane de dolari (327 milioane euro) si va atinge 10 miliarde de dolari (6,2 miliarde euro) in urmatorii patru ani.

Totodata, piata publicitara a videoclipurilor va fi tot mai mult exploatata, inclusiv pe partea de recrutari in mediul online.

Citeste si:

“Ceea ce duce la cresterea sectorului de publicitate in spatiul digital se datoreaza in mare parte domeniului auto si al sanatatii, real-estate-ului si al site-urilor de recrutare”, a sustinut Peter Conti, Borrell Associates.

Recunoscand importanta pe care acest domeniu o va avea in viitor, editorii ziarelor din Statele Unite au inceput sa ofere produse video viitorilor angajati si sa promoveze locuri de munca prin intermediul brief-urilor video publicitare.