O mare parte din aceste venituri se datoreaza si reclamelor video, au aratat specialistii Borrell. In mod concret, s-a demonstrat ca videoclipurile publicitare din mediul online, postate pe site-uri precum Monster, HotJobs si CareerBuilder au devenit deja populare in randul celor care fac recrutari.

Piata de publicitate pentru site-urile de recrutare a avut anult trecut valoarea de 522 de milioane de dolari (327 milioane euro) si va atinge 10 miliarde de dolari (6,2 miliarde euro) in urmatorii patru ani.

Totodata, piata publicitara a videoclipurilor va fi tot mai mult exploatata, inclusiv pe partea de recrutari in mediul online.

“Ceea ce duce la cresterea sectorului de publicitate in spatiul digital se datoreaza in mare parte domeniului auto si al sanatatii, real-estate-ului si al site-urilor de recrutare”, a sustinut Peter Conti, Borrell Associates.

Recunoscand importanta pe care acest domeniu o va avea in viitor, editorii ziarelor din Statele Unite au inceput sa ofere produse video viitorilor angajati si sa promoveze locuri de munca prin intermediul brief-urilor video publicitare.