Romtelecom are 500.000 de utilizatori pentru televiziunea digitala Pe intreaga piata de televiziune din Romania serviciul de televiziune digitala furnizat de Romtelecom a atins o rata de penetrare de 10%, fiind vizionat pe aproximativ 700.000 de televizoare de mai mult de 1,5 milioane de romani.

„Cu o medie de abonare de aproximativ 30.000 de clienti pe luna, Dolce s-a dovedit a fi o alegere preferata de romani pentru servicii de televiziune de calitate, atat in ceea ce priveste continutul, cat si calitatea tehnica” a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.

In prezent, clientii Romtelecom care incheie contracte pentru Dolce pe o perioada de 2 ani platesc lunar un abonament de 3,9 euro, fara TVA, si nu achita nicio taxa pentru prima luna de abonament.

Televiziunea Dolce face parte din portofoliul de noi servicii dezvoltate in ultimii ani de Romtelecom, alaturi de cele de date si Internet de banda larga, pentru care, de asemenea, compania inregistreaza cele mai mari rate de crestere de pe piata romaneasca.