BenQ, companie producatoare de camere foto, monitoare LCD, proiectoare, notebook-uri, produse IT periferice si medii de stocare, vizeaza pe segmentul camerelor foto digitale lansarea modelelor cat mai compacte.

“Ca strategie de produs, ne orientam catre gama ultra-slim, cu functii noi, precum MP3 player, reportofon, MP4 player”, a declarat Bobby Durbac (foto).

Compania a incheiat anul trecut inregistrand un declin in cota de piata de la 12% la finele lui 2006 la 4% in 2007, insa oficialul este de parere ca anul acesta compania va recupera terenul pierdut si va ajunge la 10% pe acest segment de piata.

In primul trimestru al anului in curs, BenQ a inregistrat o crestere a vanzarilor de camere foto digitale de 70% comparativ cu perioada similara a anului trecut, acest segment reprezentand 15% din totalul vanzarilor inregistrate de companie in Romania, potrivit lui Bobby Durbac.

Tintele BenQ pentru anul acesta in Romania sunt cresterea vanzarilor cu 50%din punct de vedere cantitativ si cu 40% mai mult din punct de vedere valoric.

Citeste si:

Managerul estimeaza ca piata de camere foto digitale se va situa anul acesta in jurul 350.000 de unitati, iar semestrul intai al anului va aduce o crestere a vanzarilor pe acest segment de minimum 25-30 de procente. Acesta preconizeaza ca pretul camerelor foto digitale va suferi, in 2008, o eroziune de 5-10%.

Flamingo: Camerele foto, 5% din vanzarile companiei in primele doua luni
Retailerul de produse IT&C Flamingo estimeaza pentru anul in curs ca piata camerelor foto digitale va creste cu aproximativ 35%, pana la aproximativ 325.000 unitati, ajungand la valoarea de 45-48 milioane de euro, a declarat, pentru Wall-Street, Jiri Rizek (foto), CEO-ul Flamingo International.

Camerele foto au reprezintat aproximativ 5% din vanzarile companiei din primele doua luni ale lui 2008, cand vanzarile au inregistrat cresteri de 65% fata de perioada similara a anului trecut, a mai spus oficialul. Rizek estimeaza pentru prima jumatate a anului in curs o crestere de 50% a vanzarilor inregistrate de companie pe segmentul camerelor foto digitale, tintind pentru intreg anul 2008 un volum de vanzare de 40.000 de unitati, fata de 25.000 in 2007.

Camerele foto profesionale si semiprofesionale au contributit, in primele doua luni ale anului 2008, cu 8% la vanzarile realizate de Flamingo International, iar pana la finele anului retailer-ul estimeaza ca acestea vor 7% din totalul vanzarilor de camere foto digitale in reteaua magazinelor operate de Flamingo Internation, a mai spus Rizek.