Piata locala de cartele preplatite se duce spre 650 mil.de euro Aceasta a declarat ca piata de reincarcare a cartelelor este va creste anul acesta cu cel mult 20% fata de anul trecut, cand s-a ridicat la o valoare de 550 de milioane de euro, potrivit estimarilor Payzone.

Cristina Constantin (foto) apreciaza ca avansul pietei de profil va fi generat, atat de utilizatorii noi de prepay, cat si de cresterea valorii cu care acestia reincarca lunar.

Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei (ANRCTI) preconiza, la sfarsitul anului trecut, ca piata de telefonie mobila va atinge o rata de pentetratie de 100% in prima parte a anului 2008, astfel ca furnizorii de servicii de telefonie mobila vor fi obligati sa isi reorienteze strategia de dezvoltare.

Citeste si:

Dan Georgescu, presedintele ANRCTI, declara anul trecut ca o consecinta a ratei de penetrare din ce in ce mai ridicate a serviciilor de telefonie va fi ca jucatorii isi vor schimba strategiile de marketing ce vizeaza majorarea cotei de piata, orientandu-se catre mentinerea bazei de clienti, ceea ce va determina cresterea numarului de clienti pe baza de abonament. Mai precis, orientarea va fi catre migratia clientilor dinspre prepay catre postpay, in conditiile in care in prezent peste 65% din SIM-urile active sunt de tip prepay, potrivit lui Georgescu.

Directorul comercial Payzone apreciaza insa ca, in ciuda orientarii strategice a operatorilor catre atragerea clientilor pe segmentul post-platit, produsul pre-platit are propria lui piata, motiv pentru care compania se asteapta ca numarul de utilizatori va continua sa creasca.