Cresterea veniturilor generate de SMS-uri, de MMS-uri, de mesageria video, mesageria instantanee (IMPS - instant messaging presence services) sau de email se datoreaza, in mare parte, serviciilor de e-mail mobile, care reprezinta, in continuare, un segment puternic in regiunile dezvoltate, dar si numarului din ce in ce mai mare de utilizatori de mesaje scrise, din Asia-Pacific, si fenomenului de social networking, arata cercetatorii ABI.

Utilizarea serviciilor de mesagerie mobila va cunoaste o crestere diferita in functie de regiune. Punctul comun al dezvoltarii acestor servicii este acela ca mesajele transmise pe telefoanele mobile sunt accesibile, din punct de vedere financiar, tuturor consumatorilor, si ca sunt furnizate intr-un timp relativ scurt, fara prea multe complicatii, potrivit studiului efectuat in aceasta luna.

“Nu vei gasi in toata lumea un consumator care sa nu creada despre serviciile de mesaje ca sunt accesibile, ca pret, si ca sunt importante pentru comunicarea dintre utilizatori, din punct de vedere al informatiei transmise”, a declarat Dan Shey, analist al grupului de cercetare ABI.

“Optiunile de pret si capabilitatile serviciului variaza de la regiune la regiune, iar rezultatul final il reprezinta cresterea venitului inregistrat din mesagerie, in urmatorii cinci ani”, a adaugat analistul.